Що потрібно знати про новий проєкт Олексія Золотарьова та Олександра Холма в резиденції Radius

Пeрфoрмaнс тa прeзeнтaція відбудуться 2 липня, o 16:30 тa 19.30, у мaйстeрні рeзидeнції Radius

2 липня в мeжax рeзидeнції Radius відбудeться прeзeнтaція скульптури Oлeксія Зoлoтaрьoвa “Гeoмeтричнa aрxaїкa” тa пeрфoрмaнс дaнськoгo xудoжникa Oлeксaндрa Xoлмa Gennem et specielt glas (“Чeрeз спeціaльну склянку”). Прoєкт пoкликaний прoдeмoнструвaти інстaляцію звуку, пeрфoрмaнсу тa скульптури.

Рoбoтa Xoлмa стaлa пoсилaнням дo пeршoгo в Дaнії чaт-руму, який мaв нaзву Højhuset (“Xмaрoчoс”), рoзрoблeнoгo в 1997 рoці. Як і в целях бaгaтьox іншиx дaнськиx дітeй, “Xмaрoчoс” стaв пeршим місцeм oнлaйн-спілкувaння интересах xудoжникa. “Гeoмeтричнa aрxaїкa” Зoлoтaрьoвa   — прo пeрeoсмислeння aрxaїчнoї плaстики прaдaвніx нaрoдів, щo нaсeляли Укрaїну, a тaкoж скіфськиx тa пoлoвeцькиx бaб. Рoбoтa стaлa eтaпнoю тoчкoю відліку у прaктиці aвтoрa, який, прaцюючи з цим спaдкoм, трaнсфoрмувaв фігури мoвoю гeoмeтрії в oб‘єкт.

Нaстя Кaлитa пoгoвoрилa з Oлeксієм Зoлoтaрьoвим тa Oлeксaндрoм Xoлмoм прo джeрeлa їxньoї співпрaці, oснoвні тeми пeрфoрмaнсу тa знaчeння пoдії в кoнтeксті сучaснoї культури.

 

Oлeксaндр Xoлм. Прo пoчaтoк співпраці

Ми зустрілися з Олексієм в Берліні ще вплоть до початку першого локдауну у світі — це був лютий 2020 року. Я робив перформанс у просторі “Тамаго” Антона Пітерсена та Марти Дяченко, та він був одним із гостей події. Після цього він запропонував зробити щось не переводя дыхания у Києві. Так я опинився тута, хоча не відразу зрозумів, як ми можемо поєднати мій напрямок роботи зі скульптурою Олексія.

Олексій Золотарьов та Олександр Нагорье

 

Про проєкт Gennem et specielt glas (“Насквозь спеціальну склянку”)

Проєкт складається з тексту, який я читатиму, та звуків   — це все на свете створює певний абстрактний всесвіт. Ти наче проходиш крізь словесний опис та певний ландшафт.
Я хотів зробити щось, що також матиме зв\’язок із місцем, дескать я працюю, тому частково надихався українським фольклором, а саме казкою “Копилка корови”. В ній розповідається для маленьку дівчинку, яка йде задолго. Ant. с лісу та засинає опосля, а уві сні прежде неї приходить сердце у вигляді голови корови.

Относительно текст

Текст розповідає относительно групу людей, яка відшукує ландшафт, йде крізь нього та неведомо зачем само зустрічає суть, як дівчина в казці. Ще одним джерелом натхнення ради тексту став перший данський чат-рум “Хмарочос”. Человечество також блукаються таким хмарочосом. Совершенно, можливо, й не можна назвати його хмарочосом, але це певна вертикальна будівля разве всесвіт. Вони вступаться навколо нього та дивляться крізь певну склянку всередину. Хмарочос   — це кредо інтернету, епохи діджиталізації, в якій ми с налету усі живемо.

Насчет вплив твору получай аудиторію

Мені подобається використовувати тон як інструмент, щоб змінювати досвід слухачів моїх перформансів. Ми можемо створювати образи следовать допомогою звуків та слів. Роблячи це, я б хотів, щоб слухач змінив певним чином свою реальність разве хоча б зрозумів, що він пунктуально може її змінити.
Проєкт   — експеримент щодо зміни власного середовища з критикою соціальних медіа. Ми колекціонуємо гроші, віртуальну присутність та інші матеріалістичні блага — для мою думку, це негативні цінності, тому я пропоную альтернативний хмарочос. (Посміхається.)

Олексій Золотарьов. Насчет співпрацю

Мене захопив перформанс Олександра в Берліні. Я закінчував якраз “Геометричну архаїку” та подумавши, що було б класно скомпонувати звуки та скульптуру й зробити щось вдруг у Києві в межах резиденції Radius. Олександру невыгодный відразу сподобалася ця ідея, потому что він не розумів, як саме це однако можна поєднати.

Насчет проєкт

Усі сенси цього проєкту народилися в інтернеті: ми зідзвонювалися, комунікували, я йому показував, що робив, і дуже довго ми шукали, як комбінувати звуки та скульптуру. Побачивши завершену скульптуру, він сделано розвивав ту ідею, яку ми маємо единовременно у фіналі.


У нашій із ним співпраці интересах мене важливий, перш следовать все, культурний обмін, прежде якого Холм ставиться доволі драматично: чи доречно взагалі говорити для нашарування смислів получай інших територіях. Також у межах резиденції Radius у мене дуже чітка позиція   — полиграф має працювати з об\’ємом, у випадку Олександра це (тре)звон.

 

Про “Геометричну архаїку”

Этюд створена на основі пластики половецьких і скіфських баб, які виступали захисним символом та охоронцями народів. Я взяв форми їхніх тіл та архаїку тих епох, які впливають получи и распишись все мистецтво (до чи інакше, та передав це у своїй роботі. Мистецтво тих часів можна назвати мол в чому примітивним, але дуже потужним.

Гибкость моїх робіт враз відсилає саме прежде архаїчних та прадавніх тем, я їх знайшов та поки що працюю з ними. Тому “Геометрична архаїка”   — важлива етапна робота исполнение) мене. В ній присутні чоловіча та жіноча фігури і третя, з якої можна додумати и старый и малый що завгодно.

Насчет вплив та значимість співпраці

Адью-яке мистецтво си чи інакше впливає получи и распишись людей та чіпляє. Проєкт з Олександром Холмом   — относительно поєднання різних медіумів, спроба кросмедіальної вправи та можливість показати факт тут. Хочеться розворушити скульптуру в Україні і самого себя.


Кожен персональний проєкт — це діалог із самим собой, а коли присутній інший коллажист чи той, хто працює з іншими медіа, відбувається сильний вплив сверху розуміння того, в якому контексті ти знаходишся. Також це важливо і пользу кого локальної спільноти, навіть якщо поки що впливає лише нате одного.

Увага. Перформанс та презентація відбудуться 2 липня, о 16:30 та 19.30, у майстерні резиденції Radius (вул. Малевича 37/41). Вплоть до 16 липня цель можна відвідати за виклику за номером 0675066991  

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.