Музичні лайви на озері Сиваш та горі Піп Іван: як пройшов третій сезон EVE8

Ужe трeтій рік пoспіль кoмaндa EVE8 влaштoвує лaйви укрaїнськиx музикaнтів нa мaльoвничиx лoкaціяx пo всій крaїні, трaнслюючи сeти нaживo. Нeщoдaвнo зaвeршився трeтій   сeзoн шoу, який зібрaв нaйвідoмішиx сaундпрoдюсeрів Укрaїни. Свoї сeти вoни зігрaли нa тлі нeймoвірнoї прирoди – нa oзeрі Сивaш, у зaтoплeнoму сeлі Бaкoтa, нa гoрі Піп Івaн, біля Стaніслaвськиx круч тa нa oстрoві Бeрeзaнь.   Прoєкт ствoрeнo зa підтримки Укрaїнськoгo культурнoгo фoнду.

Щo рoбить кoмaндa EVE8?

EVE8 –   цe фoрмaція зaxoплeниx людeй, які зaпустили прoєкт із вeликoї любoві дo музики і   крaїни. Ідeя прoєкту прoстa і вoднoчaс нeбaнaльнa – зaписувaти лaйви музикaнтів біля істoричниx тa прирoдниx пaм’ятoк, у місцяx, які зaслугoвують нa увaгу всьoгo світу Тaким чинoм прoєкт oxoплює oдрaзу дві мeти: пoкaзує Укрaїні тa світoві тaлaнoвитиx музикaнтів – і привeртaє увaгу дo туристичнoгo пoтeнціaлу нaшoї крaїни

«Нaші сaндупрoдюсeри нe пoступaються зaxідним у мaйстeрнoсті», –   рoзпoвідaє кoмaндa EVE8. –   Тoму нaм вaжливo, щoб прo цe знaли нe тільки пoцінoвувaчі eлeктрoннoї музики, aлe й ширoкa aудитoрія. Тoму ми вигaдaли цeй прoєкт: нaм зaxoтілoся пoєднaти культурні пaм'ятки із сучaснoю музикoю. Пoкaзaти їxню синeргію, в рeзультaті якoї нaрoджується щoсь aбсoлютнo нoвe. Дo тoгo ж, уплив eлeктрoннoї музики нa сучaсну культуру сьогодні вже неможливо ігнорувати: в Європі клуби, мол   грають електронну музику, вже с (давних отримали статус культурних осередків та інституцій; це більше, ніж місце на розваги, – це живий і   енергійний простір, -де народжуються нові сенси. Оборона це ми мріємо і в Україні».

Улітку розпочався третій   путина проєкту. Він складається з п'яти лайвів, які зіграли у неймовірних куточках країни: селище. Ant. город Бакота у Дністровському каньйоні, Рожеве водоем у Херсонській області, кратер Піп Іван у Карпатах, острів   Березань та Станіславські кручі. І якщо раніше у фокусі уваги була архітектурна спадщина країни, так цього разу увага привернута вплоть до питань екології й   природних багатств.  

«Новий проєкт –   насчет ті неймовірні та дійсно унікальні місця країни, які нам слід оберігати. Щоб цю красу бачили безграмотный лише   ми з вами, а і наступні покоління. Нам хотілося показати, що це мало-: неграмотный просто гарні місця во (избежание подорожей, –   це тёта, чим Україна може пишатися, для що треба розповідати   усьому   світові. Наприклад, Рожеве озерко, де зіграла сет Poly chain, маловыгодный поступається своїми властивостями   Мертвому морю –   чи знають ради це всі? Таких місць в Україні безліч   –   вони мають важный потенціал і зовсім недооцінені».

Запис проєкту –   це, з одного боку, велика робота професійної команди EVE8 із   понад 20 людей; з іншого боку, локації диктують свої мировоззрение, тому музикантам та продюсерам надо було підлаштовуватися під природні умови, погоду тощо.   Задолго. Ant. с слова, усі яма грають   нажмво   –   це принципова особливість проєкту EVE8. «У цьому унікальність моменту, який більше никак не повториться, –   кажуть організатори. –   Якщо монтувати ефір, ефект если інший, тож ми завжди записуємо лайви. Ми хочемо зафіксувати й   залишити в історії саме этап живої творчості».

Які музиканти взяли будущность у проєкті

Учасники другого проєкту –   це найвідоміші українські санудпродюсери, музику яких знають отдаленно за межами України. Одна з них –   Александра Закревська, вона ж Poly Chain. Poly Chain співпрацює із західними лейблами BAS.Kolektyw, Transatlantyk та Standard Deviation. Виступала получи Boiler Room, Карта, Veselka та давнёшенько полонила серця фанатів електронної музики завдяки своєму оригінальному і багатошаровому “ламаному” саунду –   від розслабленого ембієнту поперед електро; від введення у слябинг медитації до ритмічних переломів. Александра відіграла сет у дуже особливому місці – це Лемурійське Рожеве лиман у Херсонській області, одна з унікальних природних локацій, якими круглым счетом славиться Україна.

Ще Вотан учасник третього   сезону –   музикант Дмитро Ліхачов, или Zymosis. Він експериментує з жанрами –   це psychill, ethno, downtempo, ambient і new classical, створюючи вполне нове звучання. Zymosis відіграв сет біля Станіславських круч –   у мальовничому місці, дескать Дніпро та Південний Буг зустрічаються з Чорним морем, формуючи затоку. Вслед за словами Zymosis, локація перевершила всі його очікування. «Звісно, я приблизно уявляв собі, що я гратиму, потому что завжди є улюблені треки, але я вплоть до кінця не розумів, як це если в контексті цього місця. Я був вражений, наскільки воно красиве, і сверху, мій погляд, воно ідеально вписалося в стилістику сета, чи я в нього.   Найважливіше, що дає Україні проєкт EVE8 –   це сучасна широкоформатна да здравствует свет. Симбіоз історичного, візуального та музичного плану. Впевнений, у нас є ще багато маловыгодный менш гарних місць –   мрію зіграти там».

Ще одна легендарна локація дісталася харківському дуету Komponentе & Kurilo –   вони зіграли сет у затопленому селі Бакота, що розташоване возьми Поділлі. А ось для того музиканта Володимира Гнатенка   натхненням стали Карпати. Гнатенко досвідчений у прямих ефірах –   він електронний музикант, який виступає винятково з лайвами. Бери його рахунку виступи в Closer, Otel’, Kultura Zvuka, Стрiчка, Цепь х Boiler Room, фестивалі Brave! Factory Festival, Rhythm Büro: Natura.   Полем угоду кому) його творчості стала найвисокогірніша обсерваторія в Україні –   Білий Пахидерм, що на горі Піп Іван.

А баллер артисти   iokloo (молодий задувает техномузикантів Максима Курушина та Дениса Солов‘янчика з Києва) відіграли   свій сет получи, мабуть, найневідомішій локації зі всього списку –   острові Березань посеред Чорного моря, місці з тисячолітньою історією, дескать колись знаходились давньогрецький Днепр(!) і храм Афродіти.  

Насчет синергію музики й природи

Успіх проєкту й   кожного лайву окремо залежить від синергії, що виникає між музикою і   природою. До настоящего времени має скластися: і настрій сету і музикантів, і микроклимат самого місця. Наприклад, як було з лайвом харківського дуету Komponentе & Kurilo. Музикантам випало щастя грати сет у Бакоті –   затопленому селі   получи Поділлі, яке вперше згадується як місто у літописах 1240 року. Колись у печерах Бакоти засновник Києво-Печерської Лаври Антоній   заклав скельний чоловічий монастир, що функціонує і сьогодні. Не переводя духу Бакота – це   вкриті зеленим килимом пагорби, оточені водным путем.

«Ми хотіли створити зв'язок між природою та музикою, я вважаю, це добре вийшло у нашому лайві», –   каже музикант Євген Курило. Його доповнює другий пайщик дуету, Komponente. «Я живу получай східній Україні, тому раніше малограмотный чув про це місце. Коль отримав запрошення, відразу відкрив Гугл і побачив, що їхати задолго. Ant. с локації 800 км. Місце здивувало своєю історією і поки що первісною красою. У незвичайному місці з такою історією,   получи природі, свою музику сприймаєш якось інакше, особливо. Це пробуджує найкращі емоції, створює мicтично-магiчний настрій та викликає натхнення створювати нові композиції, ще цікавіші в аранжуванні і   смисловому навантаженні».

Зі   слів   музиканта, важливість проєкту полягає в тому, що він показує дивовижні історичні місця України, які навіть с целью місцевих незнайомі, що вже казати   относительно туристів з інших країн. «Він відкриває нам раніше безлюдный (=малолюдный) відомі локації, що перехоплюють африт і викликають почуття гордості ради нашу країну. Також проєкт розвиває українську електронну сцену, поєднуючи як нових, манером) і досвідчених музикантів, чого нам неведомо зачем бракує, щоб конкурувати з   іноземними сценами світу. Окрема подяка ради режисерську роботу командi проєкту», –   каже Komponente


Чемпион усієї команди в цьому сезоні –   Рожеве озерко, або озеро Сиваш, дескать свій незвичний сет відграла   Poly Chain. Сиваш –   унікальне природне явище у Європі. У світі ми можемо знайти лише   три аналоги –   Мертве каспий, затоки Кара-Богаз-Очко і   Велике Солоне водоем в США. Ось що розповіла ради свій виступ самочки артистка:

«Один з головних плюсів музичної карьєри – це подорожі. Я испокон (веков хотіла відвідати озерко просто так, сиречь коли мене запросили, я була дуже щаслива. Ще накануне запрошення на цю локацію я вже затвердила свою EP з німецьким лейблом Die Orakle під назвою Lake Lemuria (Лемурійське Озерко, альтернативна назва Рожевого озера), сиречь вийшло символічно. Цей виступ я   порівняла би тільки з Boiler Room 2019 року, тому що я могла собі дозволити грати менш танцювальний і більш гармонійний, «слухабельний» матеріал. Вийшло таке собі дівчаче електро.  

EVE8 –   це, мабуть,   найпрофесійніша знімальна отряд, з якою мені доводилося працювати (sorry boiler). Перший проєкт був присвячений замкам і фортецям –   це було дуже доречно, потому что показало цікаві місця України під часочек пандемії, коли було заборонено їздити вслед кордон. Більше уваги туристів – більше грошей в реставрацію таких споруд. Цього року тематика проєкту була сфокусована бери   унікальних природних локаціях країни. Завдяки EVE8 і професійним зніманням усі ці місця можуть привернути більше уваги і, можливо, навіть чималі інвестиції. В мене ще багато закордонних локацій попереду, але клево було би повернутися в Український Крим, получай гору Клемент’єва, -де багато десятиріч поспіль мій дідусь Олександр Дашивець улаштовував польоти получи дельтапланах».

Проєкт створено вслед за підтримки Українського культурного фонду

Дивіться виступи музикантів получай YouTube-каналі EVE8

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.